Všeobecné obchodné podmienky – používateľ
Všeobecné obchodné podmienky
k zmluve o poskytovaní služby Don Appetit
- POUŽÍVATEĽ -
účinné od [25. 5.
2018]
1. Úvodné
ustanovenia
1.1 Tieto
podmienky (ďalej len "VOP") stanovujú podrobné podmienky, za ktorých
spoločnosť Up Slovensko s. r. o., IČO 31 396 674, so sídlom Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava, zapísaná
v obchodnom registri Okresného súdu v Bratislave I, odd: Sro, vl. 9085/B (ďalej len "Up SK"), poskytuje druhej zmluvnej strane službu Don
Appetit (ďalej len "Služba"), čo umožňuje čerpať ďalšie služby, a to
na základe zmluvy, ktorá je uzavretá v súlade s týmito VOP a ktorá sa týmito
VOP riadi (ďalej len "Zmluva").
1.2 "Administrátor" je Zamestnanec Up SK
zodpovedný za prevádzku Portálu.
1.3 "Portál" znamená webovú aplikáciu prevádzkovanú
Up SK vrátane jej obsahu, nachádzajúcu sa na webovej adrese www.donappetit.sk.
1.4 "Obsahom" sú informácie na Portáli (texty,
popisy, ilustrácie, fotografie, videá, hodnotenia, recenzie a pod.) a ich prevedenie
(vizuálne, grafické, dizajnové, slovné a pod.), vrátane všetkých vyobrazení,
ochranných známok, ako aj všetkých databáz tvoriacich Portál. Obsah je
rozdelený na verejnú a privátnu časť.
1.5 "Registrácia" je úkon, pri ktorom sú
informácie o návštevníkovi Portálu zaznamenané do databázy používateľov Portálu.
Informáciami, ktoré sú počas registrácie zaznamenávané, sú najmä: meno,
priezvisko, e-mailová adresa a heslo používateľa. Registrácia používateľa
prebieha na Portáli dvoma spôsobmi:
1.5.1 Registráciou
prostredníctvom Portálu - návštevník Portálu zadá potrebné registračné údaje
prostredníctvom rozhrania Portálu;
1.5.2 Registráciou
prostredníctvom facebookového účtu - návštevník Portálu sa prostredníctvom
Portálu prihlási k svojmu facebookovému účtu a Portál automatizovane získa
potrebné registračné údaje.
1.6 "Používateľ" je fyzická alebo právnická osoba,
ktorá používa Portál. Používateľom môže byť:
1.6.1 Používateľ bez Registrácie
- anonymný návštevník Portálu, ktorému sa zobrazuje len verejná časť Obsahu;
1.6.2 Používateľ s Registráciou.
1.7 "Člen" je Používateľ, ktorý sa Registroval na
Portáli a ktorému sa zobrazuje aj privátna časť Obsahu (napr. profil, obľúbené
zariadenia a pod.).
1.8 "Obchodník" je fyzická osoba - podnikateľ
alebo právnická osoba, ktorá prevádzkuje zariadenie za účelom poskytovania stravovacích
služieb svojim zákazníkom. 1.9 "Partnerské zariadenie" je každé
predajné miesto Obchodníka (aj s donáškovou službou), v ktorom Obchodník
oprávnene poskytuje svoje služby alebo predáva tovar zákazníkom, a ktoré je
zároveň evidované na Portáli.
1.10 "Prezentácia" je súbor informácií, ktoré
prezentujú konkrétne Partnerské zariadenia na Portáli, napr.: menu, opis
zariadenia, galéria obrázkov zariadenia a pod.
1.11 "Rezervácia" alebo "Rezervačná
služba" je úkon, pri ktorom si Používateľ s Registráciou vopred rezervuje
potrebnú kapacitu v Partnerskom zariadení Obchodníka. Za Rezerváciu je
považovaná aj rezervácia, ktorú na Portáli pre Používateľa vykoná Obchodník
alebo ním poverená osoba.
1.12 "Výhoda" je špeciálna ponuka, ktorá je v
niektorých Partnerských zariadeniach podmienená vykonaním platnej Rezervácie a
následnou návštevou daného Partnerského zariadenia Členom. Výhodou sa rozumie
napr. špeciálne menu, ochutnávka, zľava, bonus alebo iná špeciálna ponuka
daného Partnerského zariadenia. Každú Výhodu a prípadné ďalšie doplňujúce
podmienky, ktoré sú potrebné na jej získanie (okrem odoslanej a potvrdenej
Rezervácie vykonanej prostredníctvom Portálu alebo Up SK), uverejňuje
Partnerské zariadenie vo svojej Prezentácii na Portáli. Čerpanie Výhod tiež
závisí od aktuálnych možností v danom Partnerskom zariadení.
1.13 "Virtuálny účet" je individuálny účet Používateľa
(Člena) alebo Partnerského zariadenia evidovaný na Portáli na základe vykonanej
Registrácie.
2. PORTÁL DON APPETIT
2.1 Portál prezentuje informácie o Partnerských zariadeniach
a ich ponuke Používateľom a zároveň im ponúka aj ďalšie pokročilé možnosti, ako
napr. pridávanie hodnotenia a recenzií zariadení, spoločný výber zariadenia
skupinou používateľov formou hlasovania, rezerváciu, agregáciu informácií,
tvorbu vlastnej webovej stránky, analytické a reklamné služby.
2.2 Používanie verejnej časti Obsahu nie je zo strany
Portálu žiadnym spôsobom podmienené Registráciou.
2.3 Vykonaním Registrácie je Používateľovi vytvorený
Virtuálne účet, prostredníctvom ktorého Používateľ získava prístup k privátnej
časti Obsahu: informáciám o svojom profile, svojim recenziám, hlasovaniam,
hodnoteniam reštaurácií, svojmu okruhu, t. j. k priateľom, s ktorými komunikuje
prostredníctvom Portálu.
2.4 Ak Používateľ zistí, že Portál neobsahuje niektoré
existujúce Partnerské zariadenie, môže ho na Portál zadať prostredníctvom
príslušného formulára. Up SK následne rozhodne o akceptovaní alebo neakceptovaní
tejto žiadosti.
3. REGISTRÁCIA A UZAVRETIE ZMLUVY, REZERVÁCIA
3.1 Vykonaním Registrácie Používateľ potvrdzuje, že si
prečítal tieto VOP, porozumel ich obsahu, nemá k nim námietky a vyslovuje s
nimi súhlas.
3.2 Registrácia Používateľa je bezplatná a prebieha
prostredníctvom registračného formulára a kliknutia na tlačidlo
"Registrovať". Návštevník musí zadať: meno, priezvisko, e-mailovú
adresu, heslo a potvrdiť súhlas s týmito VOP.
3.3 Jedna fyzická osoba môže byť na Portáli Registrovaná iba
raz, a to len s platnou e-mailovou adresou.
3.4 Registráciou dochádza k uzavretiu zmluvy v písomnej
forme elektronicky, a to na internetových stránkach Up SK, pričom tieto VOP
tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Zmluva je uzatvorená potvrdením Up SK o
uzavretí zmluvy na základe prijatia registračného formulára odoslaného
prostredníctvom internetových stránok Up SK, ak v odoslanom formulári zmluvná
strana potvrdila, že sa zoznámila a súhlasí s týmito VOP. Up SK pritom nie je
povinná potvrdiť uzatvorenie zmluvy a Zmluvu uzavrieť.
3.5 Rezerváciu môže vykonať len Člen vo vybraných
Partnerských zariadeniach, uvedených na Portáli.
3.6 Postup vytvorenia Rezervácie prostredníctvom
rezervačného formulára je nasledujúci:
3.6.1 Člen si na Portáli vyberie
z ponuky Partnerských zariadení to, ktoré umožňuje Rezerváciu, a klikne na jeho
rezervačný formulár, na ktorý sa môže pripojiť buď zo stránky daného
Partnerského zariadenia, alebo zo svojho účtu;
3.6.2 Člen zadá počet osôb, dátum
a čas rezervácie;
3.6.3 Člen potvrdí Rezerváciu
kliknutím na tlačidlo "Rezervovať";
3.6.4 Obchodník následne potvrdí Členovi
platnosť Rezervácie zaslaním správy na Portál a takisto aj na registrovanú
e-mailovú adresu Člena; až po tomto potvrdení Rezervácie je Rezervácia platná.
3.7 Up SK zašle Členovi:
3.7.1 Jednu hodinu pred zadaným
časom Rezervácie e-mail s pripomienkou ohľadom blížiacej sa Rezervácie;
3.7.2 Tri hodiny po zadanom čase
Rezervácie e-mail so žiadosťou o hodnotení navštíveného Partnerského zariadenia.
3.8 Platnosť a zrušenie Rezervácie Člena:
3.8.1 Rezervácia Člena je prenosná,
teda Rezerváciu v Partnerskom zariadení môžu využiť okrem Člena aj iné osoby;
3.8.2 Pri výbere dátumu a času
Rezervácie je nutné, aby sa Člen riadil otváracím časom a prípadnými
doplňujúcimi podmienkami zvoleného Partnerského zariadenia;
3.8.3 Vykonanú Rezerváciu možno
zrušiť len prostredníctvom Portálu;
3.8.4 Obchodník má právo zrušiť Členovi
už potvrdenú rezerváciu s možnosťou oznámiť mu dôvod zrušenia.
3.9 Obchodník je ďalej oprávnený zmeniť ponuku menu v
Partnerskom zariadení alebo aj jedálny lístok.
3.10 Up SK nie je zodpovedná za škody spôsobené Členovi v
prípade
3.10.1 Zmätočnej, nedostatočnej alebo
absentujúcej komunikácie zo strany Obchodníka;
3.10.2 Nedostupnosti
rezervovaného miesta v Partnerskom zariadení, a to vrátane dôvodov vyčerpania
kapacity alebo nedostupnosť Partnerského zariadenia ako takého.
3.11 Up SK si vyhradzuje právo na zmenu Obsahu a právo na
zmenu v prezentácii bez nutnosti predchádzajúceho kontaktovania, informovania
alebo súhlasu Členov.
3.12 Zmluvný vzťah medzi Členom a Up SK v súlade s týmito
VOP trvá po dobu platnosti Registrácie Člena na Portáli.
3.13 Člen môže kedykoľvek bez udania dôvodu zrušiť svoju
Registráciu na Portáli prostredníctvom:
3.13.1 tlačidla "Zmazať účet
na portáli" vo svojom Virtuálnom účte;
3.13.2 svojej žiadosti o zrušenie
Registrácie zaslanej na e-mailovú adresu: info@donappetit.sk.
3.14 Po dobu Registrácie a po jej ukončení má Up SK nárok
naďalej používať Obsah (napr. hodnotenia, recenzie a pod.), ktorý Člen na
Portál zapísal počas trvania Registrácia. Up SK bude Obsah zrušených Členov
Portálu prezentovať pod jednotnou anonymnou registráciou Portálu. Pre tieto
účely udeľuje Člen Up SK od okamihu odoslania danej časti Obsahu na Portál
bezodplatnú licenciu na všetky autorské diela, ktoré sú súčasťou Obsahu, bez
obmedzenia čo do spôsobu, množstva, miesta a času použitia, na dobu určitú
obmedzenú trvaním majetkových práv k jednotlivým dielam . Up SK nie je povinná
túto licenciu využiť. Licenciu je možné postúpiť, či k nej udeľovať
sublicencie. Up SK je oprávnená vykonávať zmeny týchto autorských diel,
akokoľvek do nich zasahovať a vytvárať odvodené diela.
3.15 Up SK môže kedykoľvek zrušiť Registráciu bez ďalšieho
upozornenia ktorémukoľvek Členovi:
3.15.1 Ak sa domnieva odôvodnene,
že Člen porušuje tieto VOP;
3.15.2 Ak Člen opakovane uskutočnil
Rezervácie bez toho, aby ich v príslušnom Partnerskom zariadení uplatnil; za
porušenie týchto VOP sa nepovažuje, ak Člen zruší už prevedenú Rezerváciu pred
uvedeným časom Rezervácie, a to prostredníctvom Portálu;
3.15.3 Ak sa Člen snaží neoprávnene
získať Výhody;
3.15.4 Ak je Člen Registrovaný
pod neplatnou e-mailovou adresou;
3.15.5 Ak je Člen dlhšie ako 12
mesiacov neaktívny.
3.16 V prípade zrušenia Registrácie zo strany Up SK, nebudú
Používateľovi žiadnym spôsobom nahradené prípadné Výhody, na ktoré by mal ako Člen
nárok.
4. HODNOTENIE PARTNERSKÝCH ZARIADENÍ
4.1 Up SK vynakladá primerané úsilie, aby všetky informácie
uvedené na Portáli boli vždy aktuálne. Aktuálny zoznam Partnerských zariadení
sa nachádza na Portáli a je pravidelne aktualizovaný.
4.2 Up SK nenesie zodpovednosť za funkčnosť, informácie,
ochranu dát a obsah webových odkazov na webovej stránke tretích strán
umiestnených v Obsahu a v prezentáciách na Portáli.
4.3 Používateľ môže ohodnotiť jedno Partnerské zariadenie aj
opakovane. Hodnotenie nie je podmienené Rezerváciou prostredníctvom Portálu.
4.4 Každý Používateľ môže v ľubovoľnom čase hodnotiť
Partnerské zariadenia formou recenzie (krátky text/príspevok) a/alebo tiež
hodnotením formou hviezdičiek.
4.5 Hodnotenie Partnerského zariadenia bude zobrazené pod
menom Člena. Obchodník prevádzkujúci Partnerské zariadenie je oprávnený na
hodnotenie Člena reagovať, Up SK môže túto odpoveď na Portáli uverejniť a Člena
o tejto reakcii informovať prostredníctvom e-mailu.
4.6 Up SK si vyhradzuje právo hodnotenie Člena neuverejniť
alebo zmazať:
4.6.1 Ak získa podozrenie, že ide
o hodnotenie založené na fiktívnej Rezervácii;
4.6.2 Ak hodnotenie obsahuje vulgárne
výrazy, ak bude zjavne nepravdivé, alebo ak nebude k veci.
4.7 Up SK si váži názory a spätné väzby od Členov,
návštevníkov Portálu, ako aj Obchodníkov. Názory a podnety týkajúce sa Obsahu
Portálu zasielajte na e-mailovú adresu: infoadmin@donappetit.sk. Up SK si
vyhradzuje právo zaslané príspevky citovať, a to aj bez uvedenia mena
odosielateľa, podľa svojho uváženia. Licencia podľa ods. 3.14 sa uplatní
obdobne.
5. POSTAVENIE POUŽÍVATEĽA
5.1 Používateľ súhlasí s tým, že Up SK nenesie žiadnu
zodpovednosť za sprístupnený a zverejnený Obsah, nezodpovedá ani za jeho
gramatickú či faktickú správnosť.
5.2 Každý Používateľ využíva Portál a jeho obsah na vlastné
riziko. Up SK nezodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií umiestnených
na Portáli ani informácií umiestnených na lokalitách prepojených s týmto
Portálom.
5.3 Up SK nenesie zodpovednosť za akékoľvek priame či
nepriame škody a ujmy ani ušlý zisk, ktoré by mohli Používateľom alebo
akýmkoľvek tretím stranám vzniknúť, alebo ktoré vznikli, na základe využitia
týchto informácií, resp. Obsahu Portálu.
5.4 Up SK nezodpovedá za škodu a ujmu, ktorá môže
používateľom alebo tretím osobám vzniknúť v súvislosti s používaním Portálu a
jeho Obsahu, resp. ktorá by mohla vzniknúť, či vznikla, na počítači,
prostredníctvom ktorého sa Používateľ snažil na lokality prepojené s Portálom
vstúpiť, vrátane ušlého zisku alebo straty akýchkoľvek dát.
5.5 Aj napriek snahe Up SK a dodávateľov Up SK môže dôjsť k
výpadkom pripojenia, a teda nebude zabezpečené bezchybné fungovanie Portálu. V
takýchto výnimočných situáciách Portálu Up SK nezodpovedá za akékoľvek priame
či nepriame škody a ujmy vzniknuté v dôsledku nemožnosti pripojenia sa k
Portálu a/alebo nemožnosti využívania jeho Obsahu.
5.6 Používateľ sa zaväzuje, že pri používaní Portálu sa bude
riadiť platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky, bude vždy konať
v súlade s týmito predpismi, dobrými mravmi a týmito VOP, nebude akokoľvek
poškodzovať dobré meno Up SK, Partnerských zariadení a ani ostatných Používateľov
Portálu.
5.7 Používateľ je povinný svoje osobné údaje uvádzať správne
a pravdivo.
5.8 Up SK si vyhradzuje právo odstraňovať časť Obsahu, ktorý
je podľa Up SK vulgárny, urážajúci, hanlivý, obscénny alebo inak neprijateľný,
alebo ktorý poškodzuje dobré meno Up SK a/alebo Portálu, alebo znižuje kvalitu
služieb. Up SK si tiež vyhradzuje právo odstrániť akýkoľvek Obsah Portálu
porušujúci práva tretích osôb a obsah nesúvisiaci so zameraním Portálu. Up SK
si ďalej vyhradzuje právo zablokovať zmeny Obsahu Portálu osobami, ktoré na
Portáli uverejnili neprijateľný obsah.
6. PRÁVA A POVINNOSTI UP SK
6.1 Up SK má právo najmä na:
6.1.1 Prerušenie poskytovania
služieb, resp. prístupu na Portál, ak sa táto služba zneužíva, alebo ak
existuje podozrenie z jej zneužitia;
6.1.2 Dočasnú nedostupnosť
a/alebo prerušenie poskytovania Obsahu a služieb z dôvodu nečakaných okolností,
alebo kvôli nedostupnosti služieb od tretích strán, ktoré si u nich Up SK
objednal, pričom Používateľ nemá nárok na ich náhradné plnenie za čas ich
nedostupnosti;
6.1.3 Odmietnutie uverejniť údaje
a informácie na Portáli alebo okamžite prestať s uverejňovaním údajov a
informácií na Portáli.
6.2 Up SK a ani tretie strany nezaručujú možnosť pripojenia
a bezchybné fungovanie Portálu a nezodpovedajú za akékoľvek priame alebo
nepriame škody, ktoré vzniknú v dôsledku nemožnosti pripojenia sa k Portálu
a/alebo nemožnosti využívania jeho Obsahu.
6.3 Up SK je oprávnená zrušiť Používateľovi Virtuálny účet na
používanie Portálu, ak Používateľ využíva Portál v rozpore s právnym poriadkom
Slovenskej republiky alebo dobrými mravmi, alebo porušuje tieto VOP. Up SK je
tiež oprávnená použiť ktorúkoľvek z týchto sankcií: upozornenie Používateľa,
okamžité obmedzenie používania Portálu alebo zamedzenie používania Portálu voči
Používateľovi a vyžadovať od Používateľa okamžité zničenie všetkých prevzatých
a vytlačených materiálov z Obsahu Portálu a/alebo lokalít prepojených s týmto
Portálom.
7. INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽA
Ak Používateľ v právnych vzťahoch s Up SK vystupuje ako
spotrebiteľ v zmysle § 52 zákona č. 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka, v znení
neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), t. j. koná
mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu
svojho povolania (ďalej len na účely tohto článku "Spotrebiteľ"),
platia tieto dojednania:
7.1 Nad činnosťou Up SK vykonávajú kontrolu a dohľad štátne
orgány Slovenskej republiky, na ktoré je možné sa v súlade právnymi predpismi,
ktoré upravujú ich pôsobnosť a právomoci, obracať so svojimi podnetmi.
7.2 Zmluva je archivovaná prostriedkami výpočtovej techniky
a nie je prístupná tretím osobám.
7.3 Zmluvu je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.
7.4 Spotrebiteľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť bez uvedenia
dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 (štrnástich) dní od uzavretia zmluvy.
7.5 Spotrebiteľ žiada o začatie poskytovania Služby
bezprostredne po uzavretí zmluvy, teda ešte pred uplynutím lehoty na
odstúpenie.
7.6 V prípade odstúpenia od Zmluvy Spotrebiteľ uhradí Up SK
pomernú časť dohodnutej ceny za plnenie poskytnuté do okamihu odstúpenia od
zmluvy.
7.7 V prípade, že Spotrebiteľ podáva objednávku
prostredníctvom niektorého z prostriedkov komunikácie na diaľku (tzn. prostredníctvom
on-line objednávkového formulára umiestneného na internetovej stránke Up SK), Up
SK zaistí Spotrebiteľovi možnosť vykonať objednávku vo viacerých technických
krokoch, ktorých obsahom je najmä identifikácia Spotrebiteľa, zoznámenie
Spotrebiteľa s objednávaným tovarom/službami, cenou a určením spôsobu úhrady a
dodaním objednaného tovaru/služieb, ako aj rekapitulácia Spotrebiteľom
vložených údajov a ich finálne potvrdenie. Spotrebiteľ má právo sa kedykoľvek
pred odoslaním objednávky vrátiť k už dokončovanému kroku a opraviť chyby či
upraviť informácie, ktoré v jeho rámci Up SK poskytol. To neplatí pri rokovaní
výlučne výmenou elektronickej pošty alebo rovnocenným spôsobom individuálnej
komunikácie. Up SK zabezpečí, že objednávka bude archivovaná prostriedkami
výpočtovej techniky a nebude prístupná tretím osobám. V prípade objednávky
znáša náklady komunikácie na diaľku každá strana samostatne, a to v rozsahu, v
akom jej skutočne vznikli.
7.8 Up SK týmto informuje Spotrebiteľa, že má právo podať
návrh na začatie mimosúdneho konania vo veci spotrebiteľského sporu vzniknutého
z uzatvorenej Zmluvy s Up SK, a to najneskôr do 1 (jedného) roka odo dňa, keď
uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u Up SK prvýkrát. Vecne
príslušným orgánom pre mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy uzatvorenej
medzi Up SK a Klientom - spotrebiteľom je Slovenská obchodná inšpekcia.
8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
8.1 Používateľ berie na vedomie, že Up SK v úlohe prevádzkovateľa
spracováva osobné údaje (najmä identifikačné a kontaktné údaje a údaje o plnení
zmluvy) Používateľa (ďalej len na účely tohto článku "Dotknutá
osoba"), a to na nasledujúce účely:
8.1.1 Uzavretie a plnenie zmlúv s
Používateľmi;
8.1.2 Oslovenie nových a
existujúcich zákazníkov (marketing), a to prostredníctvom bežnej i
elektronickej pošty a tiež za využitia telefónu;
8.1.3 Ochrana vlastných práv a
právnych nárokov;
8.1.4 Vnútorné administratívne
potreby a evidencia;
8.1.5 Tvorba štatistík;
8.1.6 Plnenie všeobecných
zákonných povinností.
8.2 Právnymi základmi pre spracovanie osobných údajov podľa
vyššie uvedených účelov sú:
8.2.1 Pre účel podľa ods. 8.1.1
nevyhnutnosť pre plnenie Zmluvy vo vzťahu k údajom Používateľa;
8.2.2 Oprávnený záujem Up SK o rozvoj
vlastného podnikania a akvizíciu nových zákazníkov pre účel podľa ods. 8.1.2;
8.2.3 Oprávnený záujem Up SK na
ochranu jej právnych nárokov pre účel podľa ods. 8.1.3;
8.2.4 Oprávnený záujem Up SK na
evidenciu uzavretých zmlúv pre účel podľa ods. 8.1.4,
8.2.5 Oprávnený záujem Up SK na
tvorbu štatistík a evidencií Up SK pre účel podľa ods. 8.1.5;
8.2.6 Nevyhnutnosť pre plnenie
zákonných povinností Up SK, najmä z oblasti daňovej a účtovnej, pre účel podľa
ods. 8.1.6.
8.3 Osobné údaje budú spracovávané na čas nevyhnutne
potrebný na naplnenie účelu, respektíve na čas, po ktorý bude účel stále
aktuálny, najmä:
8.3.1 Pre účel podľa ods. 8.1.1 na
čas účinnosti zmluvy;
8.3.2 Pre účel podľa ods. 8.1.2
najdlhšie na čas 6 (šiestich) mesiacov po ukončení účinnosti Zmluvy;
8.3.3 Pre účel podľa ods. 8.1.3
až 8.1.5 počas trvania premlčacej doby, vrátane doby pokrývajúcej jej prípadné zastavenie
či prerušenie, zvyčajne však nie dlhšie ako 16 (šestnásť) rokov po ukončení
účinnosti Zmluvy;
8.3.4 Pre účel podľa ods. 8.1.6 na
čas plnenia príslušných zákonných povinností.
8.4 Osobné údaje budú na uvedené účely odovzdávané iným
príjemcom v úlohe správcov a spracovateľov. Týmito príjemcami môžu byť:
8.4.1 Orgány verejnej správy, ako
sú polícia, exekútori, finančná správa, a to v prípade, keď toto nariaďuje Up
SK právna povinnosť, alebo keď je to nevyhnutné na ochranu práv a právnych
nárokov Up SK;
8.4.2 Osoby zapojené do procesu
obchodnej a marketingovej komunikácie, ako sú osoby zaisťujúce poštové a
e-mailové rozposielky;
8.4.3 Osoby vystupujúce ako
správcovia IT a zaisťujúce technické operácie spracovania, ako je Up Slovensko
s. r. o., so sídlom Tomášikova 23/D, 821 01 Bratislava, Slovensko, IČO:
31396674;
8.4.4 Ďalšie kategórie príjemcov
uvedené na Portáli.
8.5 Dotknuté osoby majú právo:
8.5.1 Požadovať prístup k svojim osobným
údajom;
8.5.2 Požadovať opravu, doplnenie
alebo vymazanie osobných údajov;
8.5.3 Požadovať obmedzenie
spracovania osobných údajov;
8.5.4 Požadovať vysvetlenie
spracovania osobných údajov;
8.5.5 Vzniesť námietku proti
spracovaniu osobných údajov, a to vrátane námietky proti spracovaniu na marketingové
účely - túto námietku je subjekt oprávnený vzniesť už pri uzatváraní zmluvy, a
prípadne pri zaslaní každého jednotlivého obchodného oznámenia, alebo
kedykoľvek inokedy;
8.5.6 Využiť právo na prenos
osobných údajov; a
8.5.7 Využiť právo podať sťažnosť
proti spracovaniu osobných údajov Úradu
pre ochranu osobných údajov.
8.6 Všetky práva je možné uplatniť
na nasledujúcich kontaktoch Up SK:
8.6.1 E-mail: data@up-slovensko.sk
8.6.2 Doručovacia adresa: Up Slovensko,
s. r. o., Tomášikova 23/D,
821 01 Bratislava.
8.7 Zmluvné strany potvrdzujú, že informácie obsiahnuté v
tomto článku 8 VOP nepredstavujú zmluvné dojednania (s výnimkou tohto ods.
8.7). Up SK je povinná udržiavať tieto informácie o spracovaní aktuálne, a z
tohto dôvodu sa na ich zmeny neaplikujú obmedzenia a nadväzujúce práva druhej
zmluvnej strany podľa ods. 9.4; Up SK je oprávnená tieto informácie zmeniť
kedykoľvek a informovať o tom druhú zmluvnú stranu spôsobmi podľa ods. 9.4.
9. SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
9.1 Tieto VOP v celom rozsahu rušia a nahrádzajú všetky
predchádzajúce všeobecné obchodné podmienky vydané Up SK k zmluvám s rovnakým
alebo obdobným predmetom uzatvoreným s Používateľom, ako aj všetky ich prílohy
a dodatky.
9.2 Každá zo zmluvných strán je povinná oznámiť druhej
strane písomne zmeny všetkých skutočností, najmä identifikačných údajov a
ďalšie zmeny, ktoré by mohli ovplyvniť riadne plnenie zmluvy.
9.3 Zmluva môže byť menená či doplňovaná len písomnými
dodatkami odsúhlasenými oboma zmluvnými stranami.
9.4 Up SK je oprávnená jednostranne meniť a dopĺňať tieto VOP. O všetkých takýchto vykonaných zmenách informuje Up SK druhú zmluvnú stranu prostredníctvom Portálu, na internetových stránkach Up SK, e-mailom či listom v listinnej podobe, prípadne iným dohodnutým spôsobom, a to najmenej 1 (jeden) mesiac pred nadobudnutím ich účinnosti. Vo vzťahu k zmenám VOP je druhá zmluvná strana oprávnená v tejto lehote Zmluvu vypovedať s účinnosťou ku dňu doručenia výpovede Up SK, ak nesúhlasí so zmenami. Ak tak neurobí, má sa za to, že so zmenami súhlasí.